• CampZone 2017
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

# Table Soccer

Wanneer? Thu 01 Aug 14:30
Toernooiformaat? Team vs Team
Waar? Maintent
  Voordat je in kunt schrijven moet je inloggen!

Het spelletje dat altijd leuk is om tussendoor te spelen en dat je reflexen goed op de proef stelt, is ook dit jaar weer aanwezig: tafelvoetbal! Al een aantal jaren staat er op CampZone een tafelvoetbaltafel (leuk Scrabble woord) en dit jaar zal er ook wederom een competitie mee gehouden worden.

Zoek snel een partner en ga alvast oefenen om alle andere teams te verslaan. De potjes worden gespeeld in teams van twee en hierbij wordt er door een scheidsrechter goed op de regels gelet. Lees deze regels dus ook zeker goed door voor je aan de wedstrijden begint!

De Tafelvoetbalmatches worden gespeeld in de Maintent (onder voorbehoud). Zien we jouw team ook strijden in deze competitie?

Regels Tafelvoetbal


 

Categorie 1: Teamindeling



1.1 Teams bestaan uit twee personen die niet verwisselbaar zijn. Er zijn geen reservespelers. 



1.2 Bezoekers die zich zelfstandig aanmelden kunnen samengevoegd worden in zogeheten “blinde koppels”. De spelers van blinde koppels kennen elkaar niet maar spelen wel samen.



1.3 Teams kunnen zich vooraf inschrijven via het competitieregistratiesysteem dat op de website campzone.lan beschikbaar is gesteld.



1.4 Teams dienen zich uiterlijk 10 minuten voor aanvang van het toernooi te melden bij de scheidsrechter. De scheidsrechter zal herkenbaar zijn aan een crewshirt en is aanwezig bij de tafel.



1.5 Teams die verzuimen zich op tijd te melden bij de tafel lopen het risico uitgesloten te worden van de activiteit.


 

Categorie 2: Toernooi indeling



2.1 Het toernooi wordt gespeeld door middel van single elimination, double elimination, poules of een combinatie daarvan. De scheidsrechter maakt hier een keuze in afhankelijk van het aantal aangemelde teams.



2.2 Bij een gelijke eindstand in de poulefase wordt gekeken naar de onderlinge stand. Als dit niet voldoende is wordt gekeken naar het doelsaldo. Mocht het doelsaldo niet voldoende uitsluitsel bieden zal een sudden-death match gespeeld worden tot maximaal 5 doelpunten.


 

Categorie 3: Spelverloop



2.1 De scheidsrechter roept de teams op die de volgende wedstrijd dienen te spelen. Als beide teams zich gemeld hebben wordt een munt opgegooid, de toss. Het team dat de toss wint bepaalt aan welke kant zij willen spelen.



2.2 Een team heeft uiterlijk 5 minuten om zich te melden voor aanvang van een wedstrijd. om zich te melden. Als zij dit niet doen liggen zij uit de competitie.



2.3 De bal wordt ingegooid. Het is aan ieder team om de wedstrijdbal in de goal van de tegenstander te krijgen. De timer wordt gestart.



2.4 Doelpunten kunnen niet vanaf de speelstok met de middenvelders gemaakt worden (de speelstok met het meeste aantal spelers er aan vast).



2.5 Als een bal uit het doel van de tegenstander terugketst na een doelpoging telt dit als een klinker. De tegenstander verliest één punt. Een punt kan alleen gestolen worden als de tegenstander een punt heeft. Een klinker geeft dus geen punten als de tegenstander geen punten heeft.



2.6 Een wedstrijd is beëindigd als een team 10 punten heeft behaald, of als de 15 minuten speeltijd is bereikt.



2.7 Een speler mag de speelstok niet verder dan 360 graden achter elkaar draaien (Een rondje/omhaal). Een goal of gelukte pass middels deze techniek lijdt tot balverlies aan de keeper van het andere team.






 

Categorie 4: Algemene bepalingen 



4.1 De activiteiten zijn onderhevig aan evenementen die tijdens het spel of de activiteit optreden. In de laatste situatie heeft de scheidsrechter of begeleider van de activiteit het laatste woord. Van deelnemers wordt verwacht dat zij zich ervan bewust zijn dat zij deelnemen aan een vriendschappelijk spel en daarnaar handelen.



4.2 In het geval dat het verwijtbaar handelen van een deelnemer leidt tot (letsel)schade aan andere deelnemer(s) of (gehuurd) materiaal is de scheidsrechter en de organisatie van de activiteit bevoegd om een deelnemer verder uit te sluiten van deelname aan de activiteit.



4.3 Een activiteit kan geannuleerd of verplaatst worden omwille van (weers)omstandigheden of andere omstandigheden waar de organisatie geen grip op heeft. In dat geval zal via intranet gecommuniceerd worden wanneer de activiteit ingehaald zal worden. De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden als de deelnemer geen toegang heeft tot het evenement op het tijdstip dat de activiteit wordt ingehaald.



4.4 Alle deelnemers van de activiteit dienen in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs. De organisatie kan met terugwerkende kracht deelnemers uit de resultaten verwijderen als blijkt dat zij ten tijde van de activiteit niet in het bezit waren van een geldig toegangsbewijs.



4.5 Bij het niet opvolgen van instructies van de scheidsrechter of organisatie, of bij het niet opvolgen van de beschreven regels is de scheidsrechter en organisatie bevoegd om een deelnemer uit te sluiten van verdere deelname aan de activiteit en te verwijderen uit de resultaten van de activiteit.






 

Ingeschreven teams: 15

Confirmed: 0/15 (0%)
Team Inschrijfnummer Bevestigd
[MDB] maar dan niet The Original 8 Aanwezigheid niet bevestigd
[Thor] Muismat 6 Aanwezigheid niet bevestigd
Brutal Democracy Gaming 9 Aanwezigheid niet bevestigd
CBJ 1 4 Aanwezigheid niet bevestigd
ClanBadJas #1 3 Aanwezigheid niet bevestigd
De Ballen 15 Aanwezigheid niet bevestigd
Get Rekt 14 Aanwezigheid niet bevestigd
MDB 1 Aanwezigheid niet bevestigd
Meldersnet 11 Aanwezigheid niet bevestigd
Men With Talent. 10 Aanwezigheid niet bevestigd
NeverLucky MM 7 Aanwezigheid niet bevestigd
Shenzhen makkers 5 Aanwezigheid niet bevestigd
Van Lan Naar Lam [tv] 12 Aanwezigheid niet bevestigd
verliezers 13 Aanwezigheid niet bevestigd
Wallylam 2 Aanwezigheid niet bevestigd

Reacties (0)

    Je moet inloggen om te kunnen reageren..